.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصاویر/مبلمان شهر گردشگری کلاردشت!

به گزارش شمال نیوز به نقل از کلارنا همه ساله در آستانه نوروز وتعطیلات تابستانی خیل عظیم مسافران نوروزی از دو محور مرزن آباد و عباس آباد وارد کلاردشت می شوند. قابل تأمل اینکه اگر در شهرهای کویری و بدون آب و علف از گردشگران با شاخه های گل استقبال می شود. درمنطقه زبیا و گردشگری کلاردشت نه از شاخه ای گل خبری هست و نه دلیلی برای جذب و توجه گردشگر به جاذبه های گردشگری منطقه !. چرا که جاذبه های طبیعی به دلیل کم توجهی متولیان شهر و بخش در میان زباله های تر وخشک پراکنده محو شده است.

اگر از انباشت زباله درمنطقه بگذریم، به خاکستر اموات ریخته شده برسطح شهر کلاردشت می رسیم که عکس های پیش رو سلیقه دوستان را در شهرداری وشورای شهر بخوبی نشان می دهد. با اینکه آقایان معتقدند ار مدیران پر تلاش پایتخت اکوتوریسم ایران هستند، باز یک پای شان در آبرو داری این منطقه زیبا وگردشگری در توجه به محیطی که خود به عنوان میزبان درآن زندگی می کنند لنگ است.


 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 فروردين 1392
عالیه، اگر بدانید چه باند مافیایی در شورا و شهرداری های کلاردشت، عباس آباد، سلمانشهر و کلارآباد وجود دارد، به اعضای مخلوع شورای شهر قائمشهر، و عضو دستگیر شده شورای شهر بابل و نیز اعضای مخلوع شوراس شهر رشت مدال خدمت درحه 2 اهدا می کردید.
اینقدر این باندهای مافیایی با وسعت عمل می کنند که به جرات می گویم در استان نیروی حریف اینها نیست مگر یک تیم کاملا مجهز، نیروی انسانی، ضابط قضایی، قاضی، دادیار، بازجو و... همه از تهران بیایند. نماینده دفتر فنی استانداری که مثلا باید مواظب اینا باشد، اجازه بدین نگم بقیه رو
نا شناس 16 فروردين 1392
خوشا بحال شهردار وشورای شهر کلاردشت
کلاردشتی 16 فروردين 1392
ای کاش مسئولان کلاردشت قبل از توجه به جیب خود به فکر کلاردشت هم بودند . اما افسوس جیب را نمی توان پر کرد . مردم کلاردشت کمی به خودتان بیائید . از خبرنگار محترم هم نهایت تشکر را دارم احسن کلاردشتی
نادعلي صادقيان 17 فروردين 1392
امروزه چراگاهها و جنگل هاي كلاردشت تا سر حد امکان مورد بهره برداری قرار گرفته اند و پیوسته از باروری آنها کاسته شده است . فرسایش خاک ، نازک شدن لایه ازن ، آلودگی هوا ، افزایش تعداد سیلابهای خطرناک به علت نابودی جنگلها و تغییر آب و هوا همگی تأثیر سویی بر زندگی انسان باقی گذارده اند .دراين راستا محل تخلیه زباله درجنگل هاي زيباي كلاردشت ، تنوع ‌زيستي و گردشگري رابه جاي فرصت تبديل به تهديد نموده است .ع‍رص‍ه‌ ح‍ی‍ات‌ را ل‍ح‍ظه‌ ب‍ه‌ ل‍ح‍ظه‌ ب‍رای‌ ان‍س‍ان‌ و س‍ای‍ر ج‍ان‍داران‌ ت‍ن‍گ‌ت‍ر م‍ی نمايدوصنایع گردشگري ودامداري را تهدید می کند تخلیه و انباشت زباله های شهر كلاردشت در جنگل باعث شده نگرانی ها و بیماری هایی برای بخش قابل توجهی از مناطق مسکونی این شهر توريستي پیش بیایدوبیماری هایی برای بخش قابل توجهی از مناطق مسکونی وجنگلي این شهر پیش آورده است. این مشکل به خصوص در مناطق کوهستاني پيمبور،پيشنبور،مكارود،بازارسروآلاچيق هاي واقع در مسيرجنگلي عباس آبادرا برای ساکنان به وجود آورده و در روزهایی که ورزش باد بو و دود ناشی از احتراق همیشگی زباله های انباشته شده در محل را به سمت این خانه ها منتقل می کندو زندگی عادی مردم دچار اختلال گرديده است. براي زنده ماندن بايداين محيط حفظ شود.شهرداری مقرر بود بعد از چند سال محل تخلیه زباله شهری كلاردشت در منطقه پلنگ چال را تغییر دهند، ولی هنوز اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.شهرداری تا به امروز اقدامی برای انتقال محل تخلیه زباله شهری كلاردشت انجام نداده و امروز در کنار جنگل محل تخلیه زباله شهری كلاردشت واقع شده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.